Türkiye'deki Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlıkları Raporu-Şubat 2024
Yazar(lar): Dr. Şahin Bayzan | 26 February 2024, Monday 11:24 | 1,586 görüntüleme
Yürütücülüğünü Bilgi teknolojileri ve İletişim Kurumu Güvenli İnternet Merkezinin yaptığı proje, Muş Alparslan Üniversitesi'nden akademisyenlerin yer aldığı akademik bir ekip ile yürütüldü ve tamamlandı.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu ve Muş Alparslan Üniversitesi işbirliğinde gerçekleştirlen ve Güvenli İnternet Merkezi tarafından yürütülen "Türkiye’deki ortaokul ve lise öğrencilerinin dijital oyun oynama alışkanlıklarının belirlenmesine" yönelik yapılan araştırmaya ortaokul düzeyinde 11.891 öğrenci ve lise düzeyinde ise 8.493 olmak üzere 20.384 öğrenci katıldı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK KONULAR
keyboard_arrow_right ULUSLARARASI ÇOCUK VE BİLGİ GÜVENLİĞİ “DİJİTAL OYUNLAR” KONGRESİ BTK’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ keyboard_arrow_right ÇOCUKLAR İÇİN YENİ TEHLİKE: MAVİ BEBEK! keyboard_arrow_right DİJİTAL OYUN VE KENDİNE ZARAR VERME DAVRANIŞI keyboard_arrow_right Dijital Oyunlarla İlgili Birçok Konu Bu Kitaplarda keyboard_arrow_right Türkiye'deki Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlıkları Raporu YayınlandıETİKETLER